Tony Hawk’s Pro Skater 5 – neuer Patch verfügbar!

Tony Hawk’s Pro Skater 5 – neuer Patch verfügbar!

Der von vielen Spielern und schon länger versprochene Patch wurde endlich veröffentlicht, man kann gespannt sein, wie sich das Spiel nach den ersten Fehlerverbesserungen verhält. Zwei neue Level sind zumindest mal ein Anfang.

Die vollständigen Patch Notes findet ihr hier: 

Content

  • Additional levels have been added (Underground, Wild West)
  • Additional character campaigns have been added (Teenage Mutant Ninja Turtles, Tyler the Creator)
  • Lighting and visuals have been improved for several levels
  • Ability to regain Special Meter during a single combo has been added
  • Per-Mission Leaderboards have been added
  • Added option to „Return to Freeskate“ while in a Mission or Mode
  • Added option to „Return to Freeskate“ while search for the other player for Co-op Missions or Modes
  • Tutorial has been updated
  • Many Pro Skaters‘ Textures have been updated
  • Several Pro Skaters have recived Sponsor update
  • Create-a-Park Levels have been updated
  • Increased the total number of Stat points a Campaign can earn from 128 to 150

Gameplay

  • Several gameplay mechanics within the levels have been updated
  • Grinds were updated in several of the levels

Networking

  • The User Generated Content Rating System has been updated
  • Added Likes/Dislikes to the User Generated Levels
  • New Challenge UI Flow for matching during FreeSkate has been added
  • Leaderboard functionality was updated
  • Several multiplayer modes have been added and updated
  • Modes added include „Daily Grind,“ „Skate Hoarding“ and „Manual Mayhem“

UI

  • More options for user preference have been added including:
  • Double tapping grind button to activate slam
  • Opt in/out of Global Voice Chat
  • Several UI audio effects have been added
  • Misc – minor UI fixes and improvements have been made

 

Unseren Test zu Tony Hawk könnt ihr hier noch einmal nachlesen. Wir werden uns das Spiel nach ein/zwei weiteren auch noch einmal zur Brust nehmen und prüfen, was sich tatsächlich verbessert hat.

Andreas Herbster

In den wilden 80ern am Grünmonitor eines Schneider CPC 6128 aufgewachsen. Erste Gehversuche mit ASM, Happy Computer und PowerPlay. Hobby über die Jahre, dank ausgeprägter Amiga 500 Sucht, sowie massiver Sonic Raserei auf dem heiß geliebten Sega Mega Drive, intensiviert. Züchtet gerade erfolgreich die nächste Zockergeneration und kann, trotz annähernd biblischen Alters, noch immer keinem Controller widerstehen.
In den wilden 80ern am Grünmonitor eines Schneider CPC 6128 aufgewachsen. Erste Gehversuche mit ASM, Happy Computer und PowerPlay. Hobby über die Jahre, dank ausgeprägter Amiga 500 Sucht, sowie massiver Sonic Raserei auf dem heiß geliebten Sega Mega Drive, intensiviert. Züchtet gerade erfolgreich die nächste Zockergeneration und kann, trotz annähernd biblischen Alters, noch immer keinem Controller widerstehen.